BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Monday, December 14, 2009

Inilah hakikatnya.......

3 hri berlalu...Sikit demi sedikit dpt jua ku lalui hidup ini walaupun perit...Ku gagahi kaki utk terus melalui segala kepahitan yg diberikan olehmu...Trima kasih kerana melukakan hati....

Berkali-kali kau meminta maaf dan menyesal di atas perbuatanmu...Tapi keputusan ku tetap teguh...maafkan aku kerna melukakan hatimu...Inilah yg kau pinta...

Jika kau sayangkan ku dan anak-anak perkara ini tidak akan terjadi...Tiada guna kau menyesal... segalanya telah terjadi...sudah terlalu jauh perbuatanmu... Apa yg perlu adalah bertaubat seblum terlambat..


Dan percayalah padaku... tak akan ku pisahkan kau dengan anak-anakmu aku tidak sezalim dirimu... Mereka darah dagingmu...Kemana pun mereka pergi.. mereka ttp anak-anakmu....

Trima segala apa yg bakal ku berikan... sepertimana aku menerima segala pengakuanmu... Jika kau rasa peritnya itulah jua yg ku rasa...Maafkan aku...

Penyesalan pada kali ini tidak dpt kuterima.. Biar berkali kau kata syg..tak kan ku pedulikan lg...Hatiku telah terkunci rapat untukmu...Jika dulu boleh kuterima tapi kali ini tidak lagi... Dulu perbuatanmu bolehku maafkan...tp kali ini tidak lg...Kerna perbuatanmu amat menghiris hatiku...

Trimalah Keputusan Ku Ini Dengan Tabah..Sepertimana Aku Terima Keputusanmu...




0 comments: