BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Thursday, January 5, 2012

Apa Yg Sebenarnya

Apa yg sebenarnya yang aku mahu dlm hidup ni...pkiran aku bercelaru..x tau kenapa...kekdang aku sedih..kekdng aku happy..kkedang tu aku mcm giler ckit...entah la...mainan perasaan kot...
apa yg nk aku beritahu..aku ingin bahagia..di dunia dan di akhirat...ttp mngapa ada sj yg menganggu emosi tenang aku di saat2 aku mengecapi kebahagian...itulah..inila...mcm2 la....
ingin sj aku pergi di tepi lautan yg luas...ingin ku jeritkan dan ku luahkan segla yg ada di dlm hati...biar terlepas segalanya...tp knp aku begini...mgkin msih ada dendam dlm hati kot...
entah la..letih la lyn perasaan mcm nie..aku nk gembira dan happy di samping teman2 yg memahami hati dn perasaan ku...

Ya ALLAH, Tenangkanla hati hamba Mu ini..Hanya Diri Mu sj YA ALLAH yg tau apa yg ada dlm hatiku..dan aku pasrah dengan KETENTUANMU...

0 comments: