BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, January 8, 2012

Percaya atau x..

Kekdg aku x rasa jiwa aku mcm nie...ttp kekdg tu aku rasa jiwa aku mcm nie...aku x brdendam tp aku hanya ingin kau tau, bahawa aku ingin mengajar dan memberitahu dr prbuatan..bahwa kesenangan yg kau dpt dahulu adalah dr aku...aku yg sediakan semua apa yg ada di rumah kau...dri lampu, kipas..dn air..semua aku yg sediakan...

dulu umah kau tu, wlaupun dh bertahun kau beli....tiada sebiji lmpu dan kipas..malahan bekalan air pun dh trputus...start aku brgelar istri kau, aku yg keluarkan duit tuk sediakan tu semua..kau tau tak..jd, sebelum umah tu kau nk sewakan kpd org lain, kau kenalah sediakan tu semua...mk x salah tuk aku amik semua hak aku..kau fham x jntan..atau kau buat2 x fhm...tu aku x kisah..itu kau punya pasal..ada aku kisah..ha..ha..ha..

aku bukan mengunkit..tp aku rasa dri aku di permainkan oleh kau..kau kahwini aku semata2 tuk mengumpul harta kau dari hasil titik peluh aku..bila kau dh dpt semua, kau cmpak aku mcm smpah...klau pompuan lain bleh la kau buat dgn aku sory ye...

jk kau rasa aku kurang ajr dlm hal nie, kau dtg cni jumpa aku...kau ajar aku mn yg kurang..dn aku ada bnyk nk ajr kau, bukan nk ajar sbb kau kurang ajar..tp sbb kau dh trlebih ajar...bodoh dn bengong...

salah stu yg aku nak ajar kau..JANGAN BUAT POMPUAN MCM TUKAR BAJU...bila dh lapuk dn koyak kau buang sesuka ati, pas tu kau cari bju lain..apa kau ingat diri kau tu baik sgt ke...pgi mampus la dgn ayat jiwang keparit kau..aku mmg bodoh dan trsgt la bodoh bleh jatuh cinta ngan ayat kau yg mcm longkang tu...dah beribu duit aku kau pakai. kau buat aku mcm smpah..mmg kau jantan jadah eks..

mk dengan itu segala harta aku telah aku ambil...mcm citer ALI BABA BUJANG LAPUK...semua aku ambil...aku dh puas..sepuas..puasnya....

1 comments:

namasayaazam said...

Terbaeeeekkkkk!