BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tuesday, November 29, 2011

Ku Tak Akan Bersedih Kerna Mu

Aku x akan bersedih kerna mu..kerna aku redho dgn ketentuan Ilahi...Mengapa ianya berlaku sebegini rupa..ini adalah kerna ALLAH masih menyayangi ku..dan x ingin aku terus alpa dlm dunia mu...

Di sampingmu..apa yg kau didik buatku...tiada tanggungjawabmu terhdapku dan keluarga..aku terima dan bersabar..kerna sygku pd mu membara...tetapi sampai bila syg itu bisa berbara..kerna dri bara itu akan mnjd abu...mmg benar skrg bara itu sudah mnjd abu..

Ku sedar aku siapa di sampingmu..hnya skadar pelepas masalah mu...kau musnah segala pengorbanan ku...segala pengorbanan yg ku beri tidak prnah kau hargai...kau hanya anggap ianya spt debu..dan berterbangan bila di tiup angin..

Dan kerna itulah aku x akan bersedih kerna mu..kerna aku tau ianya akan berlaku....

0 comments: