BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, November 13, 2011

Tidak Mungkin Kerna Sayang

Kekdg kau muncul dlm ingatan..mengingatkan aku kenangan lalu...
Disaat kau ceria, kasih sygmu bagaikan hembusan bayu, shingga aku trlena..trlena dan terus trlena..ku rasa dunia nie bagaikan syurga..ku akui kau seorg yg romantik..penyayang.dan baik...
tetapi...
disaat baran mu naik..kurasakan bagaikan halintar menerjah ke badan ku...seenak rasa kau menyakitku..tnpa erti kasihan..
aku tau, siapa aku sebenarnya..keras kepala..dan sukar tuk menerima sesuatu jk itu bukan salah ku..tp kau selalu memaksa aku tuk mengaku salah..walaupun mmg sudah tersurat mmg kau yg brsalah..
kau mngharapkan aku melyan kau spt raja..tp bagaimn pula lynan kau pd ku..cuba kau terangkan...terangkan!!!!!!
ah...biarkan kenangan lalu sentiasa menerjah d pkiran ku..
tp bukan kerna syg...ianye cuma sekdar ingatan...betapa bodohnya aku menerima kau dahulu...

0 comments: