BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, November 20, 2011

Ombak Rindu - Hafiz feat Adira.wmv


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Hakikatnye:

Tuhan Tolong berikan aku kekuatan, agar ku dapat terus melupakannya, kerna dirinya bukan yg terbaik untuk ku...dn aku boleh hidup tanpanya...

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Hakikatnye :

Tuhan aku banyak dosa padaMU..Selalu lalai dgn perintahMu..Namun hanya Kamu yg tahu baik dan buruk pdku...Dn tutuplah pintu hatiku utk diri nya..

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hakikatnye :

Malam..Hilangkan rinduku pdnya...Biar aku terus jauh dri kehidupannya..Agar tiada lg kedukaan dlm diri...kerna cintanya hanya cinta nafsu.

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hakikatye:

Tiada lgi airmata utk dirinya..tidak akan mengalir walaupun setitis..kerna aku telah luahkan dri dulu..sejak cintaku di musnah olehnya..

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Hakikatnye:

Hanya ALLAH sj yg Tahu..dn Kuserahkan segalannye pada Yang MAHA ESA...

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Hakikatnye:
Tuhan..tolong kuatkan hati ini..Utk aku menerima dugaanMU...Kerna ku tahu...satu hari nnti ada sinar dlm hidup ini...

0 comments: