BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Monday, December 10, 2012

December 2012

Assalamualaikum...
Blog yg telah lama ku tinggalkan..yg pernah menyimpan seribu kenangan dan sejuta rintihan hati..
Kini ku ulang semula..utk memenuhi segala luahan rasa...

Bukan ku tak mahu bercerita kpd setiap insan yg dekat dgnku..tp aku x kuat tuk itu semua..mengadu nasib..entah di terima ataupun mnjd cemuhan semata-mata..

Dunia ini penuh dgn dugaan..Dugaan yg x pernah jemu menghampiri aku..knp aku tidak boleh sebahgia insan lain..dan kenapa aku hanya dpt merasa kebahgian hanya tuk sementara..Namun ku redho dgn ketentuan ALLAH..dan Hanya DIA yg tau akan segalanye..

Biarlah aku menurut telunjuk mereka..janji mereka bahgia dan x menuding jari ke org lain..x sanggup aku mendgr dan mengetahui ade cemuhan terhadap insan yg pernah memberi aku sinar kebahgian..cukuplah..

Perjalanan tetap aku terus..jk sesekali aku jatuh..akan ku bangun demi cahayamataku..asalkan aku tidak tersungkur dan akhirnye x mampu tuk bangun..Anak2 ibu..berilah sokongan pada ibu...ibu mencari sesuatu utk kalian..agar kalian akan merasa kebahgian seperti anak org lain..Insya'Allah ibu akan sediakan selagi ibu mampu..

 

0 comments: