BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Friday, December 28, 2012

SELAMAT TINGGAL 2012 DAN SELAMAT DATANG 2013

2012,

Tahun yg penuh kegembiraan dan kedukaan..namun semua ku lalui dgn penuh keinsafan di hati..Ada matlamat yg telah aku kecapi dan ade juga tidak dapat ku penuhi...dan ade juga yg separuh jalan..terpaksa berhenti demi org lain...erm....

2013...

Di mna hala tuju ye..dan ape plak matlamat aku tuk tahun baru nie...erm masih dlm perancangan...dan yg pling penting..tuk tahun 2013 nie aku mahu lebihkan masa aku tuk anak2...tuk ceriakan mereka dan memenuhi permintaan mereka..INSYA'ALLAH..dan d samping tu juga aku mahu capaikan impian aku yg tergendala buat sementara waktu...xpe..buat masa skrg nie..aku belajar tuk jd seorng designer STORYBOOK..Mudahan Allah permudahkan segala urusan ku dan dpt menambahkan lg pendapatan bulanan aku tuk anak2..

Anak2 ibu..Siti Nur Najla, Muhammad Nur Najmi & Nur Nadhirah...Insya'ALLAH ibu akan sediakan ape yg ibu mampu buat kalian..agar kalian x pernah rasa terkurang drpd anak2 org lain...Ibu mau kalian gembira dan sentiasa ade untuk ibu..Jadilah anak2 yg terbaik buat ibu dan ibu akan cuba buat yg terbaek tuk kalian..
IBU SAYANG ANAK2 IBU...




0 comments: