BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Monday, December 17, 2012

Tentang Rasa

Tentang Rasa Hati Dan Prasaan..

Hati...x pernah dan x akan ade yg pernah tau..ape yg aku rasa dlm hati..yg tau hanya ALLAH dan diri aku..

Prasaan..mungkin ade yg prasan dn mungkin ade yg buat2 x prasan..apa yg aku rasa..ape yg aku luahkan dr gerak geri..tingkah laku dan apa sj..

Hati dan prasaan..semua bersangkut paut..cuma org sekeliling aku x akan pernah rasa itu semua...sbb aku x pernah rasa mereka nak amik tau atau nak mengetahui...

aku x mau kata ape2..dan mungkin ku katakan apa2..sbb aku tau...tentang rasa dan prasaan ini..x pernah ade yg amik peduli...ape yg mereka peduli...siapa aku..dan siapa dgnku..dan siapa yg membuat aku ceria..

Demi Allah..skrg aku benar2 sunyi dan terlalu terluka....

0 comments: