BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Wednesday, March 28, 2012

Kata Hatiku..


Bila kenangan lalu menerjah di pikiran..telah ku halang, ianya tetap medatang..teringat setiap detik dan saat apa yg berlaku..spt baru semlm aku melalui semuanya..Rasa hati mula perit, mengenang diri d perhamba sebegitu rupa..harta di ambil, kasih syg d pertikaikan, jiwa di musnah dn hati di siat2..Mengapa begitu zalim aku dperlakukan..Aku sygknnya spt aku sygkan nyawaku..nmun semua sygku d musnah tnpa berperikemanusian..

Pertemuan terlalu singkat..mengikat jnji terlalu mudah..dn akhirnya putus di pertengahan jalan..Orang mengata aku yg brsalah..tp apa kan daya..mereka tidak tau apa yg berlaku..Biarkan mereka brkata, apa yg mmpu ku lakukan adalah brserah pada Yang Maha Esa..kerna hanya Dirinya Yang Mengetahui segalanya..

Dn kini, hati ku di miliki, namun aku seringkali melukakan hatinye...Mengapa??? Adakah kerna aku takut kenangan lalu akan datang kembali..Maafkan aku, kerna memperlakukan mu sedemikian rupa..Aku tau, kau sygkan aku..kau cinta kan aku..seteruk mana aku menyakiti hatimu, x pernah sekali kau memarahiku..kau tegurku dgn lembut, biar pun kekdang katamu mmbuat aku rimas..kau tetap tabah dan kuat melayan segala karenahku..dn seterusnya mmbuat aku brsalh pdmu..Maafkan aku Syang..Berilah aku masa dn brilah aku kebebasan..ingin aku jalani hidup ini dgn lebih bahgia dgn caraku..dn apa yg perlu kau tau..BAHAWA KAU SENTIASA DI HATIKU..Pa ku syg, aku bahgia d sampingmu..namun jgn di harap sesuatu yg x pasti..Brdoalah agar jodohmu dan jodohku akn tercipta, kerna itu adalah ketentuan Allah..hnya Dia Yang Maha Mengetahui..Dn Doaku utk prhubungan ini, sentiasa aku utuskan d setiap solatku..Ku mahu Hidup Brsamamu..Melayari bahtera impian dgn mu dan ingin berbhagia brsama mu dn anak2 ku shingga nafasku yg terakhir..Mudahan Allah memperkenankan sgala doa2 ku dan doa2 mu..Amin Ya Rabbal Alamin..Terima kasih kerna masih terus mnyayangiku dan mcintai aku sepnuh jiwamu..Terima Kasih Syg..Dn seandainya, kau mula bosan dgn karenahku..katakanla..Dn Seandainya ada hati lain mengetuk hatimu..aku izinkan, demi kebahagiaanmu..jk kau bahgia..aku turut bahgia..tp prcayalah aku sygkan mu...I love u papa...


0 comments: