BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Wednesday, March 7, 2012

Ku Harapkan Satu Doa....

Khas buat Readers...

Doakan yg terbaik buat ku..bukannye merendahkan martabatku...
Yg mana mngenali ku dr segala hal peribadi ku..pengalamanku dan kejadian yg brlaku pdku..
Aku mengharapkan satu doa..Doa agar apa yg aku lakukan mndapat hidayah dari Allah..Dn setiap perhubungan yang sedang membina ini, mnjdi satu hubungan yg kekal abadi..

Duniaku penuh dgn kesengsaraan..x pernah rasa kebhagiaan dlm brkeluarga..namun aku tabah melalui nye..semua nye kerna anak2..jk aku tidak mempunyai zuriat..sudah lama aku pergi membawa dri yg kecewa..namun aku sedar..setiap apa yg berlaku ade hikmahnye..dn aku brserah sj pada Yang Maha Kuasa...

Aku selalu menginginkan kebahagian..ikatan yg d bina kekal abadi..hingga ke nafas terakhir..namun apakan daya..ikatan itu hanya utk semntara...aku sedar aku byk kekurangan diri..ttp knp setiap pasangan ku, tidak mmpu menerimanye..inilah adat dunia...jk selalu mencari kesempurnaan dlm perhubungan..

Buat En Mohd Faris Bin Abd Rahman...kenali lah aku...tentang kekurangan diriku..aku tidak sempurna..aku selalu ada kekurangan..sudah byk aku belajar dr pengalaman yg lalu..namun kite manusia biasa..mudah mmbuat kesilapan..di antara sedar and luar kesedaran..hanya satu pintaku...didikla aku..jika aku mula lalai dan tegurlah aku jika sudah mula goyah..Ku harap kau tidak bosan dgn segala sikap ku..

Buat Sahabat...maafkan aku, jka aku pernah menyentuh hati kecilmu..namun aku hnya anggap kalian seorng sahabat..tp aku sedar, kkdng aku terlebih dlm prsahabatan..mmbuat kalian ade 1 perasaan..utk mmpermainkan hati kalian..tidak terniat di hatiku..maafkan aku sekali lg..kite brsahabat..biarkan kite terus mnjd sahabat d dunia dan d akhirat..jauhkanlah perasaan syg pada ku..kerna hatiku kini mnjadi milik En Mohd Faris Bin Abd Rahman...INGAT!!! TIDAK TERNIAT D HATIKU UNTUK MEMPERMAINKAN HATI KALIAN...AKU HANYA MANUSIA BIASA DN MUDAH DLM MELAKUKAN KESALAHAN DIANTARA SEDAR ATAUPUN LUAR SEDAR...

0 comments: