BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Friday, March 30, 2012

Kau bukan Milikku

Sedih bila di kenang..kau x akan jadi milikku...
mcm mn eks..huhuhuhu sedihnye..hnya Allah sj yg tahu
Terpaksalah aku mencari pengganti yg lain...
kene cari duit byk2...sbb nak cari penggantimu..
Aku brazam dlm tahun nie gak, aku nak dptkan pengganti kau..
mesti dptkan...
walau apa pun yg terjadi...
aku nak memilikimu..


ini lah yg x dpt ku miliki lg..Ia di tangan org lain..Utk dptkn kembali, amat sukar..kecuali org tu  gila aje..klau dia gila kin aku bleh dpt dr dia..hahahahhahah..jgn mngharap benda x pasti...jd aku nk cr penggantinye...nk cari NIKON aje atau ape2 aje yg setaraf dngannye..


Dptkn yg nie..Brape eks rege dia..nk g survey la..jd bleh start simpan duit...
Antara survey d Mudah.com

RM 1,300

RM 1,2++

RM 1,3++

Mudahan Allah mempermudahkan urusanku..Amin..
Tp klau ade org nk hadiahkan aku set camera nie..fuh bestnye...

0 comments: