BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Thursday, February 16, 2012

Adakah Akan Ku Lepaskan Gengaman Ini

Perlukah aku melepskan gengaman ini..Brmcam cerita dan brmcm madah..mmbuat aku brpusing-pusing..berpinar-pinar..bagaikan mahu lari dr segala keperitan cerita..

Namun gemgaman ini terlalu kuat..sukar utk aku melpaskan..namun jk aku sudah tidak berdaya, maka akan kulepaskan kerna terpaksa..maafkan aku jk kau terluka..sesungguhnye aku juga tidak mahu lihat kau terluka..ttapi apakan daya..aku tidak kuat menanggung beban di dada..

jk jodoh kite telah tertulis..kite pasti akan terikat kembali..brdoalah kite pada ilahi..mudahan kite di pertemukan kembali..doa ku untuk mu, sentiasa akan membasahi bibir ini..percaya lah..aku x akan melupkan mu..walaupun sesaat..
jk kau percaya pada Yang Maha Esa..Kau akan Percaya bahawa Jodoh itu akan dtang tnpa di paksa..

0 comments: