BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Monday, February 27, 2012

Bila Sakit Kepala Mula Mendatang..

X tau knp..sjak akhir2 nie slalu sgt kene bisa kepala..bila ia dtg..melayang2..bila duduk pun bleh rasa kedudukan x tetap..mcm khayal gitu..klau brdiri lg lah..dh rasa masa nk gempa bumi..

sejak aku kene bisa kepala nie..aku mudh lupa..pd hal x smpai brape saat aku letak brg..tp bila nk amik blik aku lupa aku letak kat mn..rasa mcm pelik aje..sblum nie aku x mcm nie..knp ye..

aku rasa, mcm nak g uat medical check-up la..sbb sblum nie aku dh brape kali kepala nie di hantuk ke kepala bekas suami aku..yg di hantuk ke lain pun ade..yg di beri panmpo pun lain..aku takut gak..ish2..

Ya Allah, selamat kan lah aku dari musibah ini..kerna aku msih belum sempat memberi kebhagiaan kepda anak2 ku..keluarga dan juga insan yg trsyg..tp jk ini dugaan mu..aku redho terimanye..ttp berilah aku kesempatan mengecapi kebahgiaan walaupun buat sementara waktu..Hanya padaMu Ya Allah aku memohon..Dn Hanya Kau Yang Maha Mengetahui...

0 comments: