BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Friday, February 10, 2012

Jangan Nk Mengeji Klau x Tau..

Buat semua Mahluk Allah Yang Mulut Mcm Longkang...

Jangan suka2 nak brkata kalau x tau mana yg benar dan mana yg slah..Hidup nie ibarat satu cerita dan prjuangan..Jika akhirnye bahgia maka bahgia..tp jk kecundang itu sudah tersurat begitu..

Salah ke jk aku ingin bercinta..Salah ke aku klau utk memulakan skali lagi utk kali ini..
X layakkah untuk aku menerima cinta seorng lelaki..Jangan suka mnjaga kehidupan org..jk membimbing tidak mengapa..tp byk mengeji brcakap sesuka hati..

Eh Mahluk Allah Yang Brmulut Longkang,,
Jgn nak mengeji jenis mcm aku..Aku x minta tuk brcinta dan terus di sayangi oleh org lelaki..tp ianya hadir kerna ALLAH..namun aku tau batas pengaulan..kerna aku tidk mahu kecundang lg..

Eh Mahluk Allah Yng Bermulut Longkang..
Kau lihat diri kau dahulu...Baik sgt ke..Cuba kau nilai dr kau sblum kau nilai jenis spt ku..Kami ade prasaan..bukan ssedap mulut nak mengata..baru tulis cikit ayat2 cinta dlm FB dh mengutuk yg bukan2..please la...jd manusia jgn mcm mulut longkang..

Eh Mahluk Allah Yang Bermulut Longkang..
Kerna mulut kau keluarga ku menangis..Jgn nnti ALLAH mengambil semula nikmat yg di beri pada kau..baru kau tau kekuasaan ALLAH tu..Ingat ye..
Tolong jg diri kau sendri..sblum nak jga aku..
aku ade keluarga dan adik2 yg bleh jaga aku..sbb hanya mereka sj yg tau...kau apa tau...
yg kau tau mengutuk dan mengeji jenis mcm aku.... please lah..jgn sesdap mulut nk mengutuk aku dn jenis mcm aku..

Eh Mahluk ALLAH Yang Bermulut Longkang..
Ubah lah pendrian..jgn asik nk brprasangka buruk kat jenis mcm aku ye..Dh rasa baru kau tau, mcm mn d permainkan oleh jntan x guna..dan suka amik kesempatan atas kelemahan wanita...Ingat ALLAH tu MAHA KAYA dan MAHA MENGETAHUI...Biarlah beribu keburukan yg kau hebahkan..HANYA DIA SJ YANG BERKUASA..


0 comments: