BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tuesday, February 21, 2012

Erm....

Cinta????

Msih layak ke aku menerima cinta sesorng...msih ade lagi insan brnama lelaki utk mendekati dan mengenali aku sebagai insan yg dia syg..

tp dri mana hadirnye cinta dia buat aku yg serba daif dan x brapa sempurna d mata lelaki...

aku bukannye x pernah bercinta dan brsatu hati...pernah namun semuanye hanya sementara...

Semasa syng kite dpndang manis..bila dh ade yg lebih indah, kite hanya sampah, d buang merata2..


Masih mmpukah aku menerima cinta..sbb kekdang aku perlu..dn kekdang aku sangsi pada perasaan aku sendri..zamn skrg susah tuk mencari cinta yang abadi dan sempurna...

Belum dpt, kite yg pling indah...kite yg sempurna...kite lah permata..dan kitelah segalanye...tp bila dh d miliki...kite nie hanya hiasan mata..tiada kesempurnaan..kite nie dh mcm balang kaca..hidup ngan kite dh xde apa2 rasa...mc hidup ngan binatang kat zoo...ade ke patut mcm tu, dia samakn kite dgn binatang...zalim kan lelaki mcm nie..dh mcm jadah tau..


tp binatang pun reti syg pasangan dia...mn dia ade nak bri penampar ke, terajang ke kat pasangan dia...betul x..siap main kejar2 lagi...bermanja2..dh dpt kejar..di gigit..hahahha....tp manusia ade..time tuuuttt aje pndai nak manja..klau x..erm haram jadah jawapannye (sorry ayat kasor ckit) kuang3...


Tp x semua mcm tu, msih ade yg setia, penyayang, suka membelai..namun sukar di temui..di antara beribu, hanya satu akan d temui...betul x..tu yg susah...sbb lelaki nie pandai simpan dia punya belang...bersembunyi d sebalik kata2 manis..janji manis...dn mcm2 la..klau bab2 janji manis, dia lah yg paling power...tunggu bila dah dpt..janji manis dan jadi sepahit hempedu...


jadi aku pun kene byk berjaga2..takut peristiwa lama berulang kembali...bila terkenang balik..rasa mcm mls nk memberi cinta kat lelaki..tp hati nie dh mula ade rasa...ish3...x reti hamba..sbb ia dtg tnpa di pinta..biar Allah sj yg beri jawapan..sbb hanya Dia sj yg tau mn yg terbaik tuk hambaNya...Betul x...

1 comments:

Yong said...

hi anna, sorry ya baru baca msg kat bahagian penawar bengkak hati.
debu mutiara tu tak bagi kesan apa-apa pun, kecuali bengkak itu semakin pulih saja. selain tu debu mutiara kulit akan kembali kepada normal. jadi tak perlu risau kesan sampingan. kalau awak menetap di kelantan, awak boleh ke kedai tabib cina yang bersebelahan dengan OCBC bank di kota bharu, rasanya hampir semua orang kelantan tahu tempat tu.